PEEKABO!

Do you guys know how to get a Pikachu into a bus?
You (Poke) him (on) ....

Jätte lame skämt men funkar för den pokémon intresserade!.

Som vissa av er vet så går både jag och Melz på konvent!~ 
Och eftersom Närcon är nära, så funderar jag på om jag ska cosplaya den fina
karaktären Hanekawa Tsubasa. Enda problemet är att jag inte hittar någon bra
wig som är lika lång, som hennes. Alla wigs som är långa slutar precis innan armbågen, men
hennes hår är ju jätte långt O_O ...

För övrigt bild på Hanekawa Tsubasa, från serien Bakemonogatari.



och jag har lärt mig den här tounge-twistern för att komma in i karaktären extra mycket!




För er som också vill lära er, lyrics:

Nyanyame nyanyajuu-nyanya-do no nyarabide naykunyaku inyanyaku nyanyahan nyanyadai nyannyaku nyarabete nyaganyagame


Om cosplayen blir av, så ska jag sy den helt själv och delta i cosplay tävlingen,
så har ni tips på linser och kattöron, och wig hojta till!


xxx...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0