Chiquita banana!

Hejsan sötungar!

Nu är de såhär att jag har bloggat jätte dåligt, I appologize!.
Skolan är äntligen på vilo-paus men har endå massor att göra under lovet!.
Sjukt eller hur?, lovet känns som att man ska få vila ut på men nä!.
Hur som helst, så är de lov = mer tid. Ska försöka bättra på mig!.

Och om ni undrar över rubriken, så hittade jag mig till en
rolig liten tävling, nämligen att designa mitt eget chiquita märke!.
Där kan man vinna en Ipad, jag tycker ni kan antingen rösta på mig
eller delta själva :), men de är upp till er!.

Detta inlägget kommer inte skrivas på den engelska bloggen för
sidan är på svenska så det känns onödigt att informera folk utomlands om det.

Klicka här för att rösta på mig/Komma till sidan.


Så ser min chiquita ut, för jag tänker på sport/basket när jag
tänker på bananer, för jag alltid äter banan efter jag sportat ;)

Puss på er sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0