Efter lite strul, tillbaks på fötterna!

Hejsan gull ungar!

På sista tiden har jag och Melz haft strul med bloggen, de är något fel
med vår connection via domänen, så jag ska försöka fixa det så gott jag kan!.
Tills dess så funkar inte Pikiz.se, ni får gå in på Pikiz.blogg.se !.

Det är ju inte så mycket skillnad förutom att namnet är längre, men jag lovar
att jag ska ta tag i det!. Idag är det jätte fint väder, och jag är inte utomhus...
För trots de så är de minusgrader men de är så ljust och härligt! Äntligen!.

Jag saknar sommaren och dess dofter oh!, årstiden då jag trivs som bäst.
Och om 3 dagar så blir jag myndig, vuxen eller vad man ska kalla det.
Min mor tycker hela världen hänger på det, men jag är fortfarande en skitunge
och får trots de inte göra som jag vill :]...

Goals to make my 18 look.. yeah 18!

- Skaffa tattuering [Money Issue]
- Skaffa nytt ID (Hey.. wait a bit... Yes jag har inget ID).
- Skaffa pass.
- Dags att skaffa ett jobb utanför skolan hö-hö
- :] Börja på... körskola...

Jag är lycklig! snart 18!, tiden går så snabbt, när den rinner
förbi, så hinner jag väl få jobb och flytta ut också! ;)

Jag kommer snart skriva ett till inlägg som inte har med mitt privatliv
att göra, så ni får lite koll på hur de blir om man vill läsa bloggen på engelska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0