Om att bo på 4 kvadratmeter.

Jag vet inte om jag har nämnt det förut, men jag har "egentligen" inget eget rum.
Jag och min mor bor i en etta tillsammans. Och jag har mitt i en sovalkov.
(det är ett överdrivet fancy ord för "att väggen går in 2 meter för att få det att likna ett rum")

Lite synd att inte ha eget rum längre. Jag älskade mitt förra rum
med sina shockrosa väggar och allt. Suck.

Men jag skulle kunna påstå att jag fått till min lilla... hörna... här rätt bra.


Det här är i helhet hur hela "rummet" ser ut.
En bokhylla i glas, en byrålåda, en TV och mitt xbox, en skrivbordsstol och ett skrivbord.



Överblick på mitt skrivbord. Har alla mina papper och teckningar organiserade. 
Och såklart en hylla som är full med parfymer och stuff.



Mh, min favoritdel utav rummet (för att jag har ju så sjukt många...)
Min nya TV (fortfarande inplastad på bilden) och mitt älskade älskade xbox.



Min "glasbokhylla." Tidigare ett barskåp, men mycket finare med böcker och annat stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0