Tyckte att det var dags för förändring.

Hey guize. Melz är tillbaka.
Vi har ju som sagt haft lite strul med bloggen, men det vet ni redan om.

Och medan bloggen har varit nere så har jag själv genomgått lite halvdramatiska förändringar.
Eller... ja... det känns dramatiskt för mig. 

Jag har länge planerat att byta hårfärg och klippa mig lite.
Det var för jobbigt och slet för mycket på mitt hår att behålla den turkosa färgen så jag bestämde mig för att färga bort den till antingen blondt, brunt, rött eller svart. En färg som inte behöver underhållas lika ofta som directions gör. Och så skulle jag klippa tillbaka min lugg och klippa det så att det slutade under mitt nyckelben. Och här är resultatet



Det vart helt klart en större förändring än som var tänkt.
Jag tycker om färgen och hur frisyren ser ut.
Men jag blev väldigt ledsen när jag såg hur kort hon hade klippt det.
Jag sa tydligt till henne att jag inte ville att det skulle bli för kort, och att det skulle sluta under mitt nyckelben. Men jag antar (och hoppas) att hon gjorde det för att få bort allt det slitna. Det var väldigt slitet.

Men jag har börjat vänja mig vid det trots den stora skillnaden ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0