Varför jag är off DENNA gång.

Hello, fellow people of Tamriel. *för mycket skyrim*

Kommer att vara rätt off denna helg för att jag har fullt upp!
Imorgon vid 21.30 så ska jag befinna mig i en biosalong i Kista med 13 andra för att se Star Wars i 3D.
Och på lördag åker jag till Uppsala och chillar hårt. Sedan på söndag antar jag att
jag kan/kommer att blogga om jag inte blir för trött eller får annat för mig.

Känns kul att ha saker att göra, men nu är jag uppbokad varje helg fram till vecka 10 
(om jag inte minns helt fel)

Oh, och nästa fredag-söndag så är det dags för konvent igen! 
Denna gång blir det WhateverCon i Uppsala. 
Förutsatt att min betalning inte failade. Har inte kunnat kolla då min dator har vägrat låta mig
komma in på hotmails hemsida i flera flera månader tillbaka. Får kolla min lilla laptop senare ~
Och helgen efter det har jag för mig att det är sportlov, ne?
Då åker jag till stockholm på Skyrim-lan lol, det blir kul! :3
Sedan så känner jag att jag vill försöka peta in ett besök till Proxxi någon gång snart också. 
Börjar få proxxi-abstinens nu snart liksom ;_;

Men men, då vet ni varför jag är borta i helgen iallafall ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0