Vart är min Cure disease potion nu?

God morgon, folket. Melz har vaknat ifrån sin inception.
Det är sjukt läskigt när man är på gränsen till att somna, och någon säger ditt namn
och du hör det i drömmen och det känns som att du är vaken fast du sover, men det känns som om du sover fast du är vaken... fast du inte egentligen är vaken. En bra dag börjar alltid med en ordentlig förvirring.

Fast dock började min dag mer med en ordentlig sjukdom.
Vaknade upp och mådde så sjukt illa. Jag skyller på Michaela om jag blir magsjuk :3
Så jag gick och lade mig och hoppades att det skulle gå över. 
Och sedan när jag vaknade så kände jag att jag börjat få lite utav mammas våldsamma förkylning.
Lite jobbigt om jag missar det andra Nationella provet i svenska imorgon... vet inte vad jag ska göra då.

Men jag får hoppas att jag blir bättre, och inte sämre
för att på fredag åker jag in till Kista och kollar på Star wars - Episode 1: The phantom Menace 3D
och vi blir runt 13 personer så det kommer att bli askul! :3
(förutsatt att jag inte vet vilka som kommer,
så det kan ju bli så att jag inte känner någon alls bortsett ifrån han som håller i eventet lol)



Ni får en gammal bild då jag ser lite.. ur balans ut just nu.
Well, det är dags för mig att återvända till Skyrim och bli en OP mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0