Äta sushi!

Hejsan gullungar!

Idag gick jag och min kompis Arro ut på stan efter skolan för att käka Sushi.
Det var jätte gott!, som många andra kanske vet så älskar jag sushi! :3
Aldrig ätit där innan, men jag måste säga att de är de bästa sushi-stället i Halmstad
just nu!, bästa sushin åt jag nog i Stockholm för två år sen tror jag det var.

Hur som helst, idag har det varit en ganska skön dag, vi har bara haft teater
och har fått oss tilldelade roller till en Moliare pjäs, där jag för övrigt ska spela man
i min roll, kommer bli intressant.

Nu ska jag sitta och mysa lite med min familj, sen blir det lite andra saker
fram mot kvällen, jag hoppas att alla kommer ha en trevlig helg och jag har som mål
att ta tag i bloggandet igen, puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0