Back to school, som man säger

Dags för skola igen. Tröttsamt och otaggat.

Då har vi gått igenom första skoldagen för denna termin. Känns dåligt mannen.
Jag är fortfarande skoltrött och börjar bli trött på Valsta. Känner att jag behöver ombyte utav skolmiljö snart och längtar jättemycket till att få börja på Jensen till sommaren.

Om en vecka eller så ska vi börja göra våra ansökningar och nu har jag äntligen
hittat tre skolor som jag ska söka till. Känns asbra.
Det som känns nästan bäst med mina val är att Arlanda hamnade som tredjehandsval! :3
Arlanda är mitt "ohshit alla tycker att jag är sämst och arlanda är min enda utväg"

Och för övrigt så måste jag be lite om ursäkt för att jag inte laddade upp konvents-bilderna igår.
Men till mitt försvar så backfire:ade min powernap. Glömde sätta alarm så jag sov flera timmar.
Och idag har jag haft skola och varit trött. Men nu tar jag äntligen tag i detta innan jag somnar.

Så jag ska... ladda upp bilderna i ett enskilt inlägg. I hope u guize will like them yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0