Being dragonborn is a perfectly good reason!

Oh hi, guys. Melz är lite tillbaka.

Tänkte komma nu och säga
"jag är ledsen för att jag inte har bloggat, och kommer att börja göra det"
Fast jag vet att jag antagligen inte kommer att göra det. Det finns fortfarande drakar att döda,
armour att enchanta, potions att göra och fickor att pickpocket:a

Men jag kan helt klart lova att göra mitt bästa, med Skyrim fortfarande som prio ett.
(Jättedåliga prioriteringar jag har känner jag. Men men, det är ett bra spel. Vad ska man göra?)

Fast jag kan ju alltid faktiskt blogga om Skyrim.
Ett lite svårt spel att blogga om in my opinion, men det är alltid något..?

Hur som helst, på tal om Skyrim. Idag ska jag och lite folk ha något som jag personligen
tycker om att kalla för "Distanslan". Vi ska sitta på skype och spela Skyrim samtidigt.
Jättekul, för att jag älskar att prata om Skyrim och kan göra det i flera timmar i sträck.

Och jag har lite andra... hemliga... planer inför idag. Inte helt fastställt än.
Men om det blir av så får ni veta det first thing in the morning.

Men det är dags för skola nu, vi hörs senare guys!
Har faktiskt fortfarande saker jag känner att jag vill blogga om idag ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0