Cetera Algorithm

Jag kommer ihåg när jag gick i mellanstadiet och man för första gången hörde Virtual Barbershop och den skrämde skiten ur mig första gången, not gonna lie.

Virtual barbershop är ett ljudspår som använder holofoniska "3D" ljud.
Din hjärna gör så att dina öron kan höra den minsta skillnaden på olika ljudintensiteter.
Dina öron är det enda hörinstrument som har den digitala algoritmen som "känner av" fysisk närvaro
Kroppsliga fenomen som dessa intresserar mig väldigt mycket ^^"

Hur som helst, jag hittade några sådana ljudspår som jag ville visa er.

Den första är en låt som heter 'Upular'. Det är en remix med ljud ifrån filmen 'Up', fast med 3D ljud.

Klicka här om du vill höra 'Bloom', en remix med låtar ifrån diverse disney-filmer.
Klicka här om du vill höra Virtual Barbershop där du, well, virtuellt får ditt hår klippt! ^^

Glöm inte heller att effekten blir större om du blundar medan du lyssnar på dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0