Chili cheese

Suck vad det ska vara lätt att skjuta upp saker...

Jag kommer att bli jättestressad snart. Glömmer helatiden bort att Constigt är om två dagar
och jag har massor utav viktiga saker som ska göras och jag sitter här lite smått efterbliven och
skjuter fram allting mer än jag redan gjort.

Ska bara göra detta inlägg sedan ska jag börja få saker gjorda äntligen.
Det jobbigaste för tillfället är min försvunna underkjol.
Har verkligen ingen aning vart den kan ha tagit vägen
vilket är lite surt. Min cosplay ser hemsk ut utan den. OCH genomskinlig blir den också märkte jag.
Men men, om det blir för hemskt så kan jag få åka in akut till stan och köpa en ny antar jag...
Så kan jag köpa knästrumpor när jag ändå är där. Det låter som en plan, ellerhur?

Hur som helst så har mitt internet varit dött i några timmar så jag lagade till lite Chili Cheese,
hällde upp ett glas cola och kollade på Corpse Bride. Det är en sån underbar film. 
Nu kommer jag låta äckligt mainstream och hipster men Tim Burtonn är ett geni. Helt underbart.

Och det var väl det jag hade att rapportera om för tillfället.
Nu är det dags att gå på jakt efter min underkjol! :3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0