Cosplay & någonting som nästan är gothloli.

Yes, jag hittade min underkjol.
Och på min jakt efter den så hittade jag även en till, så det var ju jättebra.


Tog lite bilder på min cosplay och min "gothloli"-outfit som jag ska ha på konventet.
Och jag insåg att det är IMORGON. Jag är sjukt exhalterad.
Det kommer bli jättekul. Det är mitt första vinterkonvent. 
Och det är även mitt första konvent utan Dani, vilket är lite synd. Men det blir nog bra ändå! :3

Nu är allt jag har kvar att göra att skriva ut min biljett. Och sedan är det ju all 'grovpackning'.
Måste nog ta min stora resväska för att få plats med mina platåskor...



Detta är min maid-cosplay. Egentligen hör denna outfit till min Virgo cosplay ifrån Fairy tail.
Men jag tyckte bättre om att ha mitt blåa långa hår till detta istället.



Detta är min 'gothloli'-outfit. Kommer att ha håret lite annorlunda
och kommer antagligen att ha lite mer och mörkare smink runt ögonen.



Jag tyckte om att ha pigtails, det vart rätt tufft med mitt blåa hår.


Kommentarer
Postat av: linnea

SV: varse :) asså måste säga att du är riktigt söt på bilderna du ser nästan ut som en docka ! ^^

2012-01-05 @ 11:41:21
URL: http://malinliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0