Dani is back on track!

Hejsan sötnosar!

Förlåt för att jag har slackat, jag har haft jätte mycket att göra i skolan,
jag har varit trött och har pluggat och gjort andra grejer, jag har bara inte
hunnit med bloggen!, förlåt jag ska bättra på mig :).

Idag så var jag så himla slut efter skolan, vi slutar jätte tidigt på fredagar nu,
12:00 - jag gick bara hem och sov direkt.
Jag har för övrigt sömnbrist, så i slutet av veckan så är jag alltid helt slut haha.

Jag tror jag ska sätta mig ner och titta på lite anime eller liknande, och så måste
jag hitta på lite saker i helgen, istället för att lata mig och bara plugga hela tiden,
men såklart!, skolan är ju viktig ;).

Hoppas ni får en underbar helg!


En gammal bild på mig från början av 2010.
Jag saknar att ha läppiercing, jag har fortfarande hål men
inget smycke, jag är för lat.

Och svart hår är ganska gött det med!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0