Dani presenterar sig.

Hej, det är jag som är Dani!

Egentligen så heter jag Danica (uttalas danitsa och betyder morgonstjärna *_*),
men jag nickar Dani.
Jag bor i Halmstad, som ligger i södra Sverige, alltså inte alls nära Melz.

Jag är 17 men jag fyller 18 år den 9 Februari, och jag pluggar Teater i den estetiska
linjen på Sturegymnasiet. Mitt "goal" i livet är att bli en skådespelerska, inte den
sceniska typen, utan hon som faktiskt kommer med på film, som Angelina Jolie kanske?.

Mitt största intresse, för tillfället råkar vara spel och datorer.
Vilket oftast anses vara väldigt pojkigt, men jag måste säga att det finns en
hel del gamers som jag, långa naglar, fixat hår, sminkar sig och bär klänning och klackar.
Jag gillar, som ni säkert förstår mode, och utöver det så tecknar jag också.
Jag tittar även på väldigt mycket Anime, favoriterna är Lucky star och highschool of the dead.
Och precis som Linnea så är jag en konventare, jag går på konvent, cosplayar och läser manga
titta på anime som jag sa förut, men jag är också väldigt intresserad av Japan, och Korea.

Där kommer musiken in i bilden, massor med Japansk och Koreansk musik,
jag gillar inte bara lyssna på det utan jag gillar även sjunga.
Men jag är inte proffs på det, man vet aldrig kanske kommer en videoblog
med en cover - you never know!

Det var, en Dani.
Mer om mig, får ni läsa framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0