Dani's nyår, och annat mys!

Hejsan sötisar!

Jag tänkte berätta lite om hur jag spenderade nyår med min underbara
Linnea "nosen" ♥

Jag och Ted hämtade upp Linnea och Lucas vid tågstationen,
och alla var finklädda i kostym, och klänning. Det var verkligen jätte fint!.
Vi träffade även Joakim, sen gick alla och åt middag på Saigon.

Efter det så skulle vi hem till Ted och mysa, spela och lite sånt fint.
När vi var framme så märkte jag att jag hade tappat min väska!.
Min plånbok låg i den som var fylld med pengar och
annat, och jag hade såklart lite panik över det hela.

Jag, Joakim och Ted valde att åka in till stan igen för att titta på raketerna
och för att hitta min väska, men såklart så låg den på parkeringen där vi
parkerade innan. Vi avslutade nyårsdagen med att titta på raketer vid Örebro slott!.

Det var verkligen jätte fint, resten av helgen spenderades hemma hos ted,
med Joakim, Lucas och Linnea där vi spelade Tetris, tittade på anime och annat skoj.
Där vi även beslöt oss för att skapa bloggen Pikiz, som är två dagar gammal nu med
andra ord!, kunde inte firat nyår på ett mysigare sätt.
Lucas som är kock lagade mat, och det var verkligen jätte gott!♥

Hur firade ni nyår? :)




Vår fina kock lucas i mina ytterkläder, haha!


Egobild yey-uh!


Och så avslutar vi inlägget med en bild på söta linnea! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0