En sån där dålig måndag

Hej, allihopa! Dags för ännu en ny vecka
med massor att göra och blogginlägg att skriva, ne?


Nu kommer ju visserligen Dani att vara rätt inaktiv, som hon skrev.
Men jag är fortfarande kvar och har massor med tid till att blogga, och bloggmaterial så det räcker.

Suck, idag har varit en rätt dålig måndag. "below average" om man ska vara nogrann.
(och 'average' är väldigt lågt under måndagar för mig)

Jag slumrade i min säng allt för länge, så jag fick stressa jättemycket på morgonen.
Önskar att jag hade haft tid att dricka lite té eller cappucino för att piggna till. Men men.
Och sedan när jag gick till skolan så.. ja, gick jag som vanligt men
backen som jag brukar gå upp för emot skolan hade ett rätt tjockt lager med orörd snö 
och under den snön var det ett sjukt halt lager med is hela vägen.
Så självklart föll jag på ändalykten och halkade mig hela vägen till skolan. Inte nice.

Och sedan i skolan var det rätt lugnt på morgonen.
Ah, juste, vi hade pardans på idrotten också. Killarna med tjejerna. 
Det som man fruktar mest utav allting.
Men som tur är så har vi på tok för många tjejer i våran klass,
och för många killar som är fags och inte vågar dansa med oss tjejer - så jag fick vara 'extra' kille.
Jag trodde att det skulle vara asnice att få dansa med tjejerna. Liksom.. lättare
För att killarna har en tendens att vara så spända och nervösa när de dansar med mig. Vilket är trist.
MEN någonting hände i turordningen, tjejerna bytte killar när de gick motsols.
Men det var några som inte bytte partner så jag fick dansa med samma 2 tjejer helatiden typ. Suck.
Och så blev jag... besviken? på tjejerna som inte hade någont taktkänsla what so ever.

Men det var kul och nu kan jag dansa vals, så det är nice. 

Sedan på eftermiddagen hade vi hemkunskap och jag kom inte in i mitt skåp
för att någon hade stoppat saker i mitt lås. Elakingar :<
Så jag fick köpa ett nytt. Inte nice.

Men, nu är jag hemma och jag har hjälpt min mor att fixa ett mönster till en tröja
som hon ska sticka åt mig. Den kommer att bli helt sjukt bäst.
Jag ska inte visa er mönstret, utan ni får se den när den är klar. Jag är astaggad på den! ~



Och appropå saker som ni inte får veta något om;
Jag har en cosplay jag ska börja på rätt snart. Men jag velar mellan tre olika karaktärer.
MEN det kommer att bli jättebra alla tre för att jag vet precis hur jag ska göra dom. Nice.
Ni får kanske veta mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0