GOMENE

Suck, förlåt för att jag inte har uppdaterat som jag typ.. lovat.
Men det är svårt att få upp lusten att skriva när den har varit bortblåst jättelänge.


Ibland fattar jag inte hur alla storbloggare gör det.
Visst, dom tjänar pengar på det. Har alltid saker att göra.
Har shitloads med läsare och får jättemycket fina kommentarer helatiden.
Och det råkar ju vara just sådant som är bränsle för en bloggare.

Fast vi får väldigt mycket fina kommentarer här också, tack till er alla
som stöttar oss och säger så fina saker. Vi blir jätteglada utav sånt :3

Men nu ska jag sluta slacka som en fag och bara blogga sönder ALLT bloggmaterial jag har.
(det är inte överdrivet svår att skaffa nytt. in fact så är det kul att leta nytt)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0