IT IS TIME!

Jag ska gå och lägga mig om några minuter. Jag ville bara säga hej då till er alla ~

Nu vet ni ju säkerligen redan om det vid det här laget. Men hur som helst.
Om 14 timmar åker jag iväg på Constigt 2012.
Mitt första konvent för detta år. Och sorgligt nog mitt första konvent utan Dani.
Detta är även det minsta konventet som jag attendar (än så länge i alla fall)

Jag kommer att vara borta fram tills på söndag kväll.
Men medan jag är borta så är Dani här och håller bloggen vid liv och när jag kommer hem
så kommer jag att ha massa fina konvent-bilder att visa er! Så det kommer att bli jättekul.

Om jag blir klar med packningen fortare än tänkt imorgon och fortfarande har tid över så
kanske jag slänger upp ett godmorgon-inlägg till er. Vi får se :3



Jag hoppas att ni alla är snälla och håller sams medan jag är borta!


Kommentarer
Postat av: saandra FOTOBLOGG

fin blogg hörru! :)

2012-01-06 @ 16:15:53
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0