Jätte inaktiv - sorry!

Hejsan guys! Jätte upptagen, har inte tid att blogga sorry!

Linnea spelar antagligen, men jag pluggar och spelar och sover för lite
för mitt eget bästa, tränar och försöker hinna vara social med folk!.
Jag hinner helt enkelt inte med att blogga, så jag ska slänga in lite videobloggar snart,
det går så mycket snabbare att prata än att bara skriva och skriva :).

Jag har förövrigt väldigt frusna händer, hela tiden... 
Så jag funderar på att köpa Iphone handskarna jag bloggade om för ett tag sen haha!.
Någon som har tips på hur man kan få sina händer farma snabbt (typ med oljor osv)
utan att behöva använda vantar?. Väldigt konstig fråga men jag har hört om krämer
och liknande som värmer upp händerna. Brrrr! ge mig sommar eller varma händer.


Hur som helst så måste jag pysa nu, har lite läxor att göra och ska gå iväg och träna lite
innan klockan blir alldeles för mycket. Jag funderar föresten att börja på dans,
vi får se hur det blir med det!. Får hoppas på att jag kommer in helt enkelt.


Puss på er! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0