Melz presenterar sig.

Så då är det dags för Melz att öppna bloggen med det första inlägget.

Tänkte börja med att presentera mig själv lite ~

Jag heter Linnea, men nickar Melz här i bloggen. Jag är 15 år och går fortfarande i högstadiet. 
Till sommaren börjar jag i gymnasiet och jag ska plugga Samhällskunskap med beteendevetenskapsinriktning. Efter gymnasiet ska jag gå i högskola och fokusera mig på psykologi och förhoppningsvis, en dag, jobba med psykologi.

Jag bor i en liten förort en liten bit utanför stockholm som heter Märsta där jag har bott hela mitt liv.
Här bor jag för tillfället tillsammans med min kära mor.

Mitt största intresse är mitt författande.
Jag fokuserar mig mest på att skriva dikter, men även noveller ibland.
Och ibland sätter jag mig ner med mitt ritblock och mina pennor och ritar. 
Jag älskar musik och lyssnar på det mesta, men växte upp med metal.
Spelar lite akustisk gitarr med min fula lilla gitarr, och elbas i mitt band Shmuel & Sticket.
Jag är även konventare så jag cosplayar och tittar en del på anime. 

Så ja, det är en ganska rättvis presentation som beskriver mig rätt bra och kort.



Kommentarer
Postat av: Mauro

Good luck on ur life ;)

2012-01-06 @ 09:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0