Obento Note / Bento Laptop

Nu har det kommit ännu en intressant pryl som öppnat Dani's ögon!

Nämligen en såkallad, "Obento Note / bento laptop".

En Bento i Japan, är en slags matlåda som man oftast dekorerar fint, i alla
former och färger!. Oftast så gör mammorna bentos till sina barn som lunch-boxar för
att de ska le när de öppnar boxen och äter maten, ur sött!.

Hur som helst, så består en bento box av olika "delar", så därför döpte man,
denna laptopen till "bento laptop" för man kan ta isär alla delar ifrån den!.
Den är även kallad för "transformer laptop".
Källa.
Och för er som känner mig väl så är jag lite teknik-intresserad, älskar i princip alla
Apples produkter för de är stilrena, speciellt Iphone och Ipad för de är touch, och när
jag såg denna... ja ni kan ju tänka er att jag var tagen direkt!.

Den är nu på min I-want lista!.
Ps. Jag kommer försöka hinna med bloggen, har som sagt mycket att göra, hoppas
ni orkar läsa även om vi är lite inaktiva! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0