Pikiz.se nya domänen!

Hejsan sötnosar!

Jag och Melz har äntligen fått vår domän fixad!.
Nu heter bloggen Pikiz.se istället för pikiz.blogg.se!

Så ni behöver inte skriva in det, jag försöker lista ut hur man kan
ändra så den rättar till sidan automatiskt, känner mig inte så van vid alla förkortningar
på Cpanelen som den heter, där man ändrar DNS och andra inställningar.
(Fixade det tillslut, haha!)

Men hur som helst bortom allt schafs!.
Idag så började skolan och jag försov mig något fruktansvärt för jag var hemma runt
klockan 2 igår kväll, och lite andra saker hände, så jag var ju verkligen inte utvilad.
Och de ska jag ta igen, genom att plugga som bara den idag!.

Jag tänkte även testa mina promarkers som jag fick i julklapp, och fixa mina
naglar med lite decor på ♥

Annars ska jag nog bara slappa framför tvn eller datorn, eller vänta..
läxor, right jag har prov nästa vecka.

Wish me luck! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0