Preparations for the future

Phew, sitter här med en kopp té i mina händer för att bli lite varm. 
Våran lägenhet är så sataniskt kall. Men det är mysigt att dricka té, så det är lugnt.

Men att ha en nästan intill obefintlig blodcirkulation hjälper ju inte direkt.

Det tog lite tid för mig emellan inläggen för att pappa ringde och gav mig lösenordet
så att jag kunde komma in på gyantagningen och göra mina gymnasieval.

Och jag måste säga att det är väldigt förvirrande, vilket även gör mig nervös.
Skolan jag ska gå på finns inte ens med i listan. Helt sjukt.

Men jag ska prata med min kontaktlärare imorgon och förhoppningsvis så löser det sig.

Det är tänkt att jag ska välja JENSEN i Uppsala som mitt förstahandsval
Och sedan Väsby Nya Gymnasium som andrahandsval.
Sedan väljer jag Arlandagymnasiet som tredje, enbart som "säkerhet" ifall de andra 
utav någon anledning inte skulle ta in mig. Det känns tryggt att veta vad man ska välja.
Det är så synd att se på vissa i skolan som är jättenervösa och inte har en aning vad de vill.

Men jag hoppas att det går bra för alla som ska göra sina val snart.
Och jag hoppas att ni alla väljer JENSEN så att jag inte behöver bli föralltid_ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0