Sitter och fixar domän, helt borta i huvudet!

Godmorgon sötsaker!

Jag måste erkänna att jag inte är direkt stolt över att vakna klockan 3
på eftermiddagen, men de är tyvär vad jag gjorde.
Jag var väldigt trött igår kväll, det höll visst i sig tills nu!.

Jag känner mig så ringrosting, skulle behöva en kopp kaffe, det hade
nog gjort susen!.

För övrigt så väntar jag mail från min domänleverantör så vi inte har
blogg.se's domän utan vår egen.

Pikiz.se kommer vår sida heta, lite sötare eller hur?.
Jag är fortfarande jätte trött och jag känner för att sova mer men
jag ska verkligen försöka hålla mig själv vaken ...!

Idag har jag inga planer alls faktiskt förutom att försöka fixa
bloggdomänen, känns bra att inte vara lika stressad när det är lov faktiskt,
känns som att jag behöver lite mer planerat under dagen dock?.

Puss på er!

Ps. I wouldn't complain on a cup of coffee right now! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0