Slow update, but atleast up to date!

Slow update, but atleast up to date!

Hejsan folket, nu är det såhär att jag inte vet vart Melz har tagit vägen,
enda sen hon skaffade sig sin Xbox så har hon varit fast i Skyrim skulle jag tro.
Och vad jag jag gjort?, jo jag har väl gått i skolan som alla andra jag.

Jag har märkt att jag gillar retorik, lite blygsamt nu i början för jag gör lite fel,
här och där. Men jag tycker ändå de är kul, och de är ju värt ett försök!.

Jag har tillbringat min tid på Rose Online som jag antagligen kommer tipsa om,
för er spel-nördar, som gillar lite mer söta-spel.

Men de tar vi mer om sen, var nästan nära på att börja babbla om Rose.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta plugga, för jag känner att
mitt i min lilla egen fantasivärld, så måste nog skolan bli prioriterad.
Ibland så är de för tråkigt, som just nu... jag hade nog fortsatt spela istället.

Ni får ha en fortsatt trevlig måndag tycker jag! *gäsp*
Puss på er!.


Ego-tid eller vad säger ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0