The return of the dragonb- nope, just melz.

Fy i satans alla brinnande companion cubes vad jag är slutkörd, trött och hungrig
MEN Constigt var så underbart. Åh, så underbart.

Små konvent är verkligen the good stuff. Det blir en sådan fin familjekänsla.
Den känslan som försvunnit totalt ifrån större konvent som Uppcon t.ex.
(Uppcon är underbart det med, men ju större det blir desto stelare och dyrare blir det)

På Constigt så kände man ju verkligen typ alla. Så det var inte ofta man blev helt ensam.
Dock så vet jag inte... var lite seg så jag satt och segade mig på soffan vid airsoftfolket helatiden...
Men det gjorde inget, jag har ju faktiskt snappat upp en del om airsoft nu ~

Och så körde jag min första runda Varulv på detta konvent.
Must say; Bästa konventspelet evar. 
Lite svårt att få ihop folk till det, och svårt att organisera så fotleken får +1 på det.
Men yes, Varulv är en perfekt lek för en sådan som ska plugga beteendevetenskap!

Och så var det Starcraft 2 turnering som Lucas var med i - och vann. Yakatta! ~
Och yes, jag har börjat lära mig spelet lite iallafall genom att bara titta på streams/replays.
Nu kan jag titta på en stream och fatta om det som händer är bra eller dåligt för en person lol.

Jag är som sagt trött, hungrig och sliten som fasiken. Så jag skulle egentligen
bara uppdatera bloggen så att ni vet att jag är här och sprider ljus i era liv med mitt bloggande.
Dock innan jag sätter mig och laddar upp bilderna här så ska jag fylla min mage med massa mat!
Och även dränka mina läppar i idomin, dom är torra och svider likt satans renar.
Det är dags för en konventsförkylning alltså. Men det är en helt annan historia!

Gå ingenstans, jag kommer snart tillbaka! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0