Tillbaks till plugget!

Hejsan sötnosar, Dani är virrig!.

Som ni kanske läste igår så trodde jag det var skola, men vi började tydligen idag
vilket är väldigt bra, för då försov jag mig inte och då missade jag inga lektioner<3

Det är ganska skönt måste jag erkänna, jag gillar att ha lite struktur på vardagen,
normal dyngsrytm, och faktiskt sätta igång hjärnan så den inte blir som slime.
Fick reda på att vi ska göra ett roligt arbete som är gemensamt med både engelska lektionerna
och teater, as nice!, vi ska göra teater fast på engelska!. :3

Jag längtar tills vi får sätta fingrarna på projektet. Det verkar som att årets arbeten
är intressanta, min "läsbok" i engelskan blir även bridget jones diary, som jag för övrigt
älskar. Den är så bra skriven på alla sätt och vis (jag har både sett och läst filmen innan så de
blir verkligen nice att "läxan" kommer vara bra om man säger så , haha!).
Oh jag älskar hur boken är skriven i dagboksform med massa slang, det är så kul att läsa när
man har lärt sig att man alltid måste följa regler när man skriver på språk.
Men denna författaren bryter mot det, de är verkligen coolt!. 

Och jag tänker inte klaga, men samhällskunskap är inte de roligaste ämnet.
Kul att börja skolan igen och ha prov direkt, eller hur! yaay.
Fyra prov nästa vecka, yey-uh. De är väl så skolan går till, kan inte tänka mig
hur mycket jag kommer ha att göra när jag börjar i universitetet, herregud.
I ett annat land också förhoppningsvis, USA. I wish!.
Nä nu ska jag plugga lite, kommer inte ha tiden att blogga lika mycket
för jag har så mycket läxor som kommer upp denna veckan ... bara första
dagen än så länge, suck...

Puss på er!

Insert Ego Pic Here.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0