Toast när man är lat!

Snart blir detta en matblogg så mycket mat jag skriver om.

Jag och Ted har varit jätte lata, vi har bara ätit toast under helgen.
Går in till köket, gör toast och det är dagens maträtt. Jag kan säga att jag har
tröttnat på att äta toast och nudlar hela tiden, men jag får väl sluta vara lat helt enkelt?.

Sitter och chillar med lite musik, inget speciellt har hänt idag, tecknade lite och
sovit en hel del, passar på att vila ut när det är lov!.

Allt är bra med mig annars och jag saknar min Linnea<3
Hoppas hon har en härlig tid på konventet Constig!.

Nu ska jag sitta och nörda lite spel som jag brukar, denna gången blir det
lite Rose online, för det är Union War time! :)

Kyaaaa~!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0