Förberedelser inför konvent och grejer

"If you were the winter, I know I'd be the snow.  
Just as long as you'd be with me when the cold wind blows.  All I want is you, will you be my bride? Take me by the hand and stand by my side. All I want is you, will you stay with me? Hold me in your arms and sway me like the sea."


God morgon bloggen. Äntligen är Melz vaken ~

Idag kan bli en bra dag känner jag.
Ska fortsätta med att snygga till mig och sedan gå och hälsa på Natasha.
Jag ska låna ut min panda-kigurumi till henne inför Constigt, konventet vi ska på om två dagar.
Och sedan ska hon förhoppningsvis klippa mitt hår så att jag får tillbaka min lugg igen. 

Och resten utav dagen kommer jag nog bara att spendera med att kolla om på en anime som jag kollade på för ett tag sedan. Den är rätt kort, och det är en komedi. Som heter Mitsudomoe.
Jag överväger att cosplaya Hitoha från den serien eftersom att hon är en sån kul karaktär! :3

Och sen har jag bara lite förberedelser inför Constigt att göra.
Ska be min mor att sy in min cosplay lite i midjan och i armarna.
Försöka hitta min underkjol till cosplayen som har försvunnit spårlöst.
Och såklart skriva ut biljetten - något som jag har skjutit upp på allt för länge nu.
Och ja, lite sådant som ska göras innan konvent.

Men nu ska jag ut och fara. Skriver mer när jag är hemma igen.


ser lite risig och trött ut idag, men det gör inget! :3

Kommentarer
Postat av: Silverspaden

JAA LÅTEN <3

2012-01-04 @ 15:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0