Hinata

"Come feel my heart. It's beating like a drum and I confess.
When you're around it's like an army is marching through my chest.
And there's nothing I can do, I just gravitate towards you.
You're pulling on me like the moon."


Ni vet den där känslan när man vaknar upp och känner sig som en hög med mos?
Nej, inte jag heller.

Nej då.. mitt rum ser helt galet ut. 
Ett rum ser galet ut när man preppar inför konvent. Det blir alltid så för mig. Suck.
Men jag är fortfarande väldigt exhalterad.
Känns bra med konvent. Det får mig alltid på så bra humör.
Så det blir att äta en sen frukost (Min dygnsrytmn har svikit mig. Ja, jag vaknade nu)
Och efter det skriva ut biljetten. Tror att jag väntar till lite senare/till imorgon med att plocka fram resväskan och börja packa allt jag ska ha med mig.
DOCK måste jag göra en lista så att jag inte glömmer saker.
Och jag ska försöka att packa smart. Bara ha med mig saker som jag KOMMER att använda.
Jag har erfarenhet utav att packa dåligt...

Men ja, det är väl så min dag ser ut.
Plus att jag kommer ha sjukt massa peppmusik i bakgrunden helatiden! ~




yes, lite bilder på min hinata-cosplay som jag lyckligtvis ännu en gång lyckats fatta tycke för.
har haft en lång period sedan efter Uppcon XI då jag avskydde den. 
Men jag tycker att den ser så mycket bättre ut när jag har linserna på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0