You make me feel like I'm intoxicated.

Godmorgon folket!
Satan vad jag har förstört min dygnsrytm, jag skulle inte gått och lagt mig igen...

Så, jag kom hem igår och hade väldigt stor brist på saker att göra
så jag satt bara och vandrade runt på internet och alla dess mörka sidor.
Nejdå, men jag hittade massor med bloggmaterial så jag har att göra idag!

Och sedan satt jag upp till klockan tre eller fyra på morgonen utan att ens märka det.
Gick och lade mig och började må konstigt, men försökte ignorera det så jag sov i en timme ungefär
men jag vaknade upp och mådde jättekonstigt och sprang upp och ner ur min säng likt en frenetisk... individ.
Och kunde somna, så jag satte mig vid datorn igen till ungefär klockan nio
Och då lyckades jag sova i sju timmar. GG typ.

Men nu är jag ganska pigg iallafall, ska nog gå och laga mig en väldigt sen frukost strax.

Jag har inga planer whatsoever, och jag är gärna spontan idag.
Om jag inte får några vettiga planer så ska jag nog fortsätta kolla om på Mitsudomoe


För övrigt; Den svarthåriga flickan på bilden, Hitoha, ligger i min "karaktärer jag ska cosplaya"-lista
Och om ni klickar på bilden så kommer ni till första avsnittet utav Mitsudomoe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0