Ravioli - Delicious!

Hejsan sötnosar!

Känns lite lustigt, att jag ska ha bloggen helt för mig själv!.
Måste vara smart nu och komma på vad jag ska skriva om när jag är trött.
Idag så åt jag Ravioli för första gången (tro det eller ej :o).
Det var riktigt mumsigt man vill ha mer!.

Fast det var några timmar sen så jag börjar bli hungrig igen,
ska nog gå och göra simpla nudlar. Jag älskar nudlar :3

För övrigt så har jag bestämt mig för att lira tetris, och då tänkte jag att jag
kunde visa de super fina pinsen jag hade köpt!.
Det är pins på Tetris, Pacman och lite sånt fint!♥, Jag kommer ta bild på dem senare och visa er.
(edit: Jag har glömt laddaren hemma hos mig själv och är hemma hos Ted just nu, systemkameran är död och jag fotar inte med något annat för tillfället så bilder får vänta ett tag framöver! ^^')

Nu ska jag sitta och spela lite Rose, och Tetris, antagligen lite WoW också så
jag kommer igång eftersom jag har 2 månaders speltid just nu.
Vilket jag lär fylla på om jag har orken att spela Mage igen eller Rouge.
Vi får se!. Har lust att köpa in Deco också, och syssla med lite decoden... 
Kyaaa~ ♥


Puss på er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0