Is it time yet?

Jag vill börja blogga igen.
Kanske man ska försöka ta tag i det igen?

Well, har lite tid nu innan jag ska kräla mig till skolan för att ha min sista bildlektion för i år. 
Snart slutar jag på Valstaskolan efter tre... spännande... år. 
Jag har många tankar över att börja på Jensen till hösten. Jag är väldigt exhalterad över det, men även nervös. Tänk om jag inte ens kommer in? Tänk om jag älskar skolan, men inte orkar att åka dit varje morgon? Tänk om jag inte får några vänner? 

Är rätt nervös över hela den grejen för att jag har fortfarande inte fått något svar ifrån Jensen om jag preliminärt är antagen. Det kanske är så att man inte får veta preliminärt från skolor utanför sitt originella kansli. Det känns som det. Eller, worst case scenario, så har dom tappat bort min ansökan? Har ju mailat både deras rektor och deras Studie- och yrkesvägledare men har inte fått något svar. Lite nervös blir man.
Aja det värsta som kan hända är att jag får gå i skola på Väsby Nya istället, I guess. 
Fast Jensen var ju liksom min... dröm? Det var där jag ville gå. Det var skolan jag fastnade för.

Nej, nu måste jag inte kräla till skolan. Måste nästan springa lite. Ingen tid att förlora!
Kommer förhoppningsvis fortfarande ha blogglust när jag kommer hem, så då blir det att blogga satan.

By guize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0