Ladies and mentlegen

Sorry, Ladies and mentlegen.

Jag satt redigerade bilder åt ett blogginlägg men bilderna laddades upp så långsamt att jag inte orkade.  Fick knappt fram en bild på fem minuter (Jag skojar inte ens) De enda bilderna jag får upp är cambilder. Men mina fina högupplösta bilder jag tagit ute när det varit så fint och underbart väder och jag varit på steninge med underbart folk tar på tok för lång tid på sig. 
Well, så är det när man har uselt internet och en moder som lever i förnekelse om det.

Men det löser sig nog. Kom på ett bra system nu.
Ska pröva det så fort jag hittar något kul att skriva om.

Men jag kan säkert blogga lite hos William. Åker till honom imorgon efter skolan. Men det blir inte så mycket bloggande för att vi åker även bort till Enköping imorgon eftermiddag till en av Williams vänner. Det är lite som en casual klassåterförening och jag ska med och få bli presenterad som Williams flickvän huehuehue.  Undrar om någon kommer reagera på att jag är så liten ;_; Mina vänner har ju vant sig vid det men jag har inte träffat så många ifrån Williams umgängeskrets ännu. Det blir minst sagt spännande, yes.

Kommer att ta bilder därifrån men vi får se om de kommer upp eller inte. Fingers crossed!

Oh, right guys. Har inte visat er min fina Diablo III tröja som jag fick av William <3
Fick även en stor Diablo III plansch med Tyrael på ena sidan, och Diablo på den andra. Dock är den lite för stor för min vägg. Men det löser sig nog. Min vägg behöver uppdateras. 



Nä, jag är inte så ljusblond. Exponeringen fick aids eller nå't.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0