Studentfirande & Kattunge!

Hejsan sötisar!

Nu är de så att min lilla Ted har blivit en stor pojke♥, Han tog nämligen studenten
i Fredags! Jag har inte skrivit om det för både jag och han har haft fullt upp med att fira
studenten och hitta på andra saker eftersom de var så länge sen vi sågs sen sist!
Han såg så söt ut!

Och förutom studenten, så har Ted skaffat en liten kattunge!
Jag är så svag för kattungar, de som känner mig vet nog de vid detta laget...
sitter och goser med dem i timmar även om jag är allergisk, men gud så söt!

Idag har jag inte varit särskillt produktiv, utan mest lat. 
Sett på Pocahontas, och spelat. Ätit någon sallad som jag inte tyckte om, latat mig......
De blir nog resten av min Tisdag också!

Ni får ha de så bra, kommer att uppdatera så fort mitt liv blir lite mer intressant!


// Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0