Dani's helg!

Denna helgen spenderades med godis, sushi och en Dijana!

Oh hello thur!, denna helgen har tillbringats med en vän jag kännt väldigt
länge via nätet, men aldrig träffat förens nu!. Jag har kännt henne i lite mer
än 6 år, men vi fick aldrig för oss att träffas innan dess även om hon bara bor 2
timmar ifrån mig med bil haha!. Det var jätte mysigt, vi åt massa chocklad,
hade anime helg och såg bland annat spirited away, Howl's moving castle , Totoro och
Pokémon. En lyckat helg om jag får säga det själv, Dijana gillade dock inte Sushi,
och eftersom det var take-away så blev det mer till mig! 
Glad Dani :3

Ni får ha en fortsatt bra söndag, jag ska mysa till lite film, bai bai ♥


Instagram helg bilder:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0