Fira systers födelsedag ;)

Nämen tjeeeenare va! ;)

Igår så fyllde min syster 20 år, och imorgon fyller min lillasyster i år.
Så de blir tårta två dagar i rad, beroende på smak så skippar jag antingen idag eller
imorgon, eller överhuvudtaget för de inte ska sätta sig på kroppen D:.

Är på bättringsväg... efter en fruktansvärd förkyldning / febrig vecka,
har inte varit produktiv alls. Helt sjukt, nu ska jag försöka börja jobba dock!.

Har gjort mitt bästa med det, men idag så gav kroppen bara upp och jag trillade
ihop i sängen, så sjukt läskigt att inte kunna kontrollera sig själv när man har feber n_n...

Aja kanske lite kalas bilder som kommer upp senare, vi får väl se ;]
Nu ska jag sätta mig ner och titta på draman Autumn's Concerto, som min kompis
rekomenderade till mig :3 Han har bra musik smak och filmsmak, så den är säkert
jätte bra, tänkte dela med mig av en låt av serien, som är så fin!.


Puss på er så länge, och skönt att man inte ser helt hemsk ut när man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0