Lite frågor som kommit in.




Åh, det var många frågor på en gång.

1. Nej, jag är verkligen inte från Korea (... det är iallafall vad jag antar att hon menar med Korestan...)
2. Jag har ingen aning om vilken video eller kille du menar så jag kan tyvärr inte svara på det. 
3. Jag rekomenderar Lucky star otroligt rolig serie!, Ouran high school host club, vampire knight, sayonara zetsubo sensei, sore wa zombie desu ka?, highschool of the dead, elfen lied, ja de var de jag kom och tänka på för stunden hoppas de duger //Dani
4. Melz: Jag är personligen bisexuell. Min första kärlek var en tjej. Och herregud, det är inte alls något fel med det. Men det är ingenting som jag går runt och tänker på liksom.
Dani: Vad jag vet så är jag hetrosexuell, och det vore väldigt dumt att kalla kärlek fel. ;)
5. Melz: Ugh, jag är jättekort. 158 cm.
Dani; Pff linnea, jätte kort? jag är 1.56!!
6. Om jag inte minns hemskt fel så var det på bilddagboken (lame, jag vet) sedan träffades vi första gången när vi båda skulle på Uppcon och sedan dess har vi varit baesta vänner.
Dani: yes linnea har rätt, jag tyckte hon var söt på någon bild så jag kommenterade och vi blev vänner haha, fjortis tider back then! haha<3
7. Well, det beror helt på hur du menar. Fast svaret är väl iochförsig nej oavsett. Vi bor så långt ifrån varandra i Sverige som vi kan göra i stort sett. Och vi är inte ett par. Jag har min pojkvän och hon har sin.
Dani: Vi är låtsas gifta vad pratar du om linnea, jag förstår mig inte på min fru. Nä men, hon är min bestastaste
vän i helastaste världen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0