På tal om Hunger games...

Gissa vem som har premiärbiljetter till sig själv och sin Soulmate?!
JO, jag!




Köpte dom två timmar efter att dom hade släppts och jag var den femte som köpte biljett.

På Torsdag 22/3, kl 18:00 Filmstaden Kista salong 3. Parkett, Rad 6, Plats 95-96
kommer JAG och min älskade bästa vän Sara att sitta och kolla på filmen till världens bästa trilogi som förhoppningsvis kan vi världens bästa film. Och eftersom att jag är bara liiite bättre än alla andra så får vi se den dagen före alla andra. Aw yea. Jag är så sjukt exhalterad men försöker att hålla mig ifrån smashing keyboards-mode. Och självklart så är det ju jätteneat för att det var längesedan jag träffade Sara på riktigt. 
Och det är alltid lika bäst. 

Jag kommer även att ha med mig min systemkamera på premiären så att ni får massa fina bilder ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0