Matlagningsprov

Nu ska vi försöka att inte slöa här omkring.
Men personligen så har jag dragit ner på Skyrim för att fokusera på skolan
(för att jag har lovat natasha att hon får slå sönder mitt xbox om jag skolkar. det funkar)

Anyway. Jag kan väl inte påstå att det hänt överdrivet mycket på min sida
varit på litet konvent i Stockholm (ChillCon: 02) och sprungit runt lite och töntat mig.

Idag har det bara varit en vanlig måndag.
Lite kontakttid, lite engelska där vi kollar på Love Actually, lite idrott där vi var nere på gymmet och jag sprang i 26~ minuter och jag är jättestolt över mig själv. Önskar mig ett gymkort när jag fyller år, uppe på valsta då. Jag tycker att SATS är hemskt överskattat här i Märsta. Det funkar lika bra uppe på valsta för mig, och där kan man ju simma också. Men men, det var jättekul och skönt att springa (förutom att jag sträckte benet, untz) 

Yes, och så lite hemkunskap där vi hade matlagningsprov. Jag jobbade med min kära Michaela, och Sabrine
(jättepinsamt att jag alltid råkar kalla henne för Serina...) Och vi fick en hög med köttfärs och massa andra ingredienser som vi fick göra vad vi ville med. Alla gjorde helt olika saker.
Vi gjorde hamburgare ifrån grunden, bakade eget bröd, stekte potatis (som pommes) och gjorde en sallad till. Det var jättegott trots att det var liite för kryddigt för klena lilla mig. Men det gick bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0