Vackert väder!

Så vackert väder ute, har inte tid att stänga in mig vid en dator!

Nä jag skojar bara, jag sitter inne just nu, och roar mig. 
Har haft underbart roliga samtal med min kompis i skype, där vi dansade och höll på till låten "I'm sexy and I know it". Såhär såg de ut ungefär....


Me and Danica dancing, ohhh yeah!

Just nu sitter jag dock och läser på mitt manus Lärda Fruntimmer , känner mig sjukt
stressad över att pjäsen ska vara snart och jag inte kan alla mina repliker utantill.
Försöker memorera men de är så svårt när man är stressad och ska tänka på alla andra
hundrafemtioelva sakerna man inte fått gjort för man vart sjuk!

Jag ska så snart som möjligt, operera bort mina halsmandlar, de visade sig vara orsaken
bakom mina ständiga infektioner i halsen så jag inte kunde prata och gud vet vad.
Men nu börjar jag må bra, en liten hosta kan inte stoppa mig från att vara pigg
och kry, nu ska de jobbas!

Ska försöka hinna med bloggen så gott jag kan, men de får vara såhär
ett litet tag framöver tills allt fixar sig ;)

Hoppas ni har haft en bra valborg också, bättre sent än aldrig!

Puss och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0