Amnesia

Ohaioo ~ 

Sitter och drar ner lite spel som jag kan roa mig med.
Har även dragit ner det välkända skräckspelet Amnesia: The dark descent.
Funderar på om jag kanske ska börja streama när jag spelar massa skit?
Skadeglädje är ju den enda sanna glädjen, så att se mig skita ner mig
när jag spelar Amnesia lär ju roa NÅGON iallafall? Eller? 

Men det blir nog asbra för att jag och William köpte matchande headsets igår
och beställningen är redan framme! Så det är bara att hämta upp dom på Webhallen när vi
båda har slutat skolan/jobbet för idag. Och förhoppningsvis så har även min ritplatta anlänt.
Vann en nice budgivning och fick ritplattan för 370:- (exklusive frakten)

Det känns som julafton med ny dator, headset och ritplatta! ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0