Confirmed

 Ohai guize! ~

Tänkte bara göra ett morgoninlägg för att bekräfta min återkomst/återuppståndelse.
Så jag har alltså skaffat en ny dator. En fin stationär liten pärla - äntligen.
Och vi köpte den inte hel, utan vi köpte den i delar så fick min pojke tålmodigt bygga ihop den och bråka med den i flera timmar igår. Men till slut gick det bra och alla är glada.

Saknar dock lite saker på den som jag måste föra över. Saknar alla mina ecchi wallpapers ;_;
Men nu kan jag iallafall blogga, spela LoL och WoW helt utan gränser! ~

Det här blir bara ett kort inlägg för att, som sagt, bekräfta att vi är tillbaka och kan blogga mer än någonsin förr. Och det kommer att vara lika HQ stuff som förut. 

Nu ska jag kanske köra en omgång League, lurka efter nya wallpapers och hitta det bästa bloggmaterialet.
Ciao så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0