Lilla mormor <3

Oh hello there!

Hela dagen spenderades i princip hos mormor, vaknade, fixade mig, och åkte dit.
Åt middag där, och hon lagar såååå god mat! Förett, middag och efterätt som alltid,
blev proppmätt och kände inte för att äta resten av dagen!
När jag kom hem så satte jag mig bara i min varma säng, med laptopen i knät, och en
varm kopp kaffe. Har även kelat lite med Lou, min mors vänninas hund, åh så söt han är!
Jag blir sugen på att skaffa en chihuahua... en långhårig sådan, får väl prata med min 
mamma lite grann och övertala henne..!

Nä jag har väl inte så mycket att säga till om, blir att plugga idag och nedanför - dagens outfit!

Allt köpt på bikbok utom jackan, den är ... något år eller två gammal!
(Är medveten om att toppen ser ut att vara ett vanligt linne men den är egentligen i ett finare
material, lite som matt silke eller dylikt, och så är den lite längre där bak / kortare där fram) :]

och jag har instagram! @ Digikitten , nämnde med tanke på att bilden har ett filter =)
 
 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0