Mys-helg med pojk & Plugg!

Som rubriken lyder, Mys helg med pojk & plugg!
 

Denna helgen spenderades med Ted, och endel plugg, massor med god mat,
musik, mys och annat!
Jag tänkte att jag kunde inleda det med att jag blev väldigt glad över att få
en kitkat utan att fråga efter det idag, min pojk är söt!
Och resten av helgen får jag väl summera med bilder!

Bilderna kommer från min instagram som vanligt!

 
 
Lite mat som lagades...
 
 
Måste även nämna att jag har blivit otroligt beroende av Beyonces låtar, vet inte varför med tanke
på att hennes musik inte fallit mig i smak innan.


Specifikt låten I was here , lyssna på den!


Ha en fortsatt trevlig helg på er nu, dags att hoppa i säng! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0