Plugg här med.

Får skylla på min frånvaro ifrån bloggen på skolan.
Har precis skrivit klart en uppgift och en hemtenta. Så nu är jag helt galet trött. 
Ska ta en dusch och sedan bara ta det jättelugnt.
Göra en kopp te, pela lite Leauge of Legends eller kolla på Clannad - After story.

Och imorgon är det dags för skola igen! 
Och denna veckan börjar vi tidigt, och slutar tidigt.
För er som inte har koll på Jensen så har vi halvdagar - alla dagar.
Men vi intensivläser även alla våra ämnen

Så imorgon ska jag åka till Märsta efter skolan för att hämta
upp mina skolfoton och träffa mina vänner ifrån Märsta.
Och förhoppningsvis få avnjuta en kebabrulle.
Märsta har världens godaste kebab. Det är helt stört.

Tänkte bara uppdatera så att ni vet att jag inte är död.
Vi har inte jättemycket uppgifter för tillfället, så försöker bli mer aktiv under veckan.

Lämner er med lite Miku att lyssna på.
Det här är nog min favoritlåt med henne ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0