Pumpa tetris!

Haloween är väldigt väldigt väldigt nära... så jag tänkte dela med mig
av en ganska cool grej jag hittade!


Nämligen tetris i en riktig pumpa!
Som många av er vet så älskar jag tetris, och jag brukade spela det ganska ofta, så
när jag kollade runt lite på internet så hittade jag denna finurliga uppfinning!

 
 
 
 
 
 
Hade ni spelat pumpa tetris?
Mer information hur man får detta att funka kan ni läsa om här!
 
En ganska cool idée men de är mycket arbete bakom den! Jag tror inte jag ska
försöka mig på det med tanke på att jag inte ens testat att skära i en pumpa innan förutom när
jag lagat mat, vilket inte direkt blev någon konst av... 
men väldigt coolt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0