Tidig julafton

Ohaiooo ~ 

Jag har nyligen vaknat upp återigen från min... sömn...
Är hemskt sjuk idag så min snälla mamma sjukskrev mig.
Ugh, jag som såg fram emot idrotten idag, helt ärligt.
Vill få upp min närvaro i procent på idrotten. Vi har idrott så sällan så det är lätt att få ett hög frånvaro i procent i det ämnet. Men men det är väl inget man kan göra åt nu. Läraren är ändå alltid rätt envis med att man inte ska vara med om man är sjuk. Till skillnad ifrån min förra idrottslärare. Då kunde man bara få slippa om man saknade hela lemmar. Men han hade ju ändå hållit på inom militären tidigare, så han var strikt som satan.

Anyway, den senaste tiden har varit som tidig julafton för mig.
Först har jag ju fått hem min dator, sedan har jag och William skaffat matchande headsets
och igår kom ritplattan som jag köpte av en fellow konventare för ynka 370 kronor.
Jag har ännu inte kommit jättebra överens med ritplattan - det tar en stund att vänja sig.
Men jag tror att jag ska sätta igång och öva lite nu.
Antingen det eller så blir det en runda League of Legends. 
Eller så gör jag lite té för min hals. 
Så många val, så lite tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0