Borta bra men hemma bäst !~

Hejsan gullungar!♪( ´θ`)ノ
Jag har varit lite upptagen så jag glömde bort bloggen lite men här är jag ~ 
Idag spenderas med tåg, åker hem ifrån min pojkvän, eftersom vi har distans så har jag spenderat nästan två månader där! Saknar faktiskt mitt hem riktigt mycket, speciellt alla kläder jag inte fått med... Alla mina gosiga tjocktröjor och strumpor ^_^... 
 
Sorgligt nog så är jag fast på tågstationen för yttligare 3 timmar till, jag lyckades inte hitta någon skjuss nämligen! Inte särskilt kul att spendera 7 timmars resetid inom Sverige när man bara ska hem! Men som tur så har jag en bok, spotify och P3 radio och allt <3 
 
  
 


Jag hoppas ni håller er varma och glada, för jag fryser fossingarna av mig! 
 
// Dani ~ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0